Delhaize - KBT partnership wint Belgian Sponsorship Award voor 'Best Return on Investment'!

Lynn Langeraert   ‐  Vrijdag 15 januari 2016   ‐   Tweet


Gisterenavond - 14 januari 2016 - werden de winnaars van de 2de editie van de Belgian Sponsorship Awards bekend gemaakt in het prestigieuze Plaza Hotel in Brussel. De Belgian Sponsorship Awards is een initiatief van de Belgian sponsorship community en wordt ingericht om jaarlijkse erkenning te bieden aan de meest inspirerende partnerships

Onze partner Delhaize werd genomineerd in 3 van de 7 categorieën, nl. "Best return on investment" voor het partnership met de gymsport, "Best sociaal sponsorschap" voor hun Zero Food Waste-project en "Best Employee Engagement" voor hun "Run to Rio". Ons partnership met Delhaize diende het op te nemen tegen "Ready4France"- campagne van ING met de Rode Duivels in de hoofdrol. Het was dus reikhalzend uitkijken naar de bekendmaking van de winnaars in de verschillende categorieën!

En we vielen in de prijzen: Delhaize mocht de award "Best Return on Investment" in ontvangst nemen voor hun samenwerking met de Koninklijke Belgische Turnbond!

Het afgelopen jaar ondersteunde Delhaize verschillende activiteiten van KBT en dit over heel België voor zowel breedtesport, competitiesport als topsport. Met o.a. de Delhaize Gym Tour voor de allerkleinsten, de Gymweeks- en GYM ON WEB- clubacties tot de ondersteuning van ons nationaal senioren team toestelturnen, heeft Delhaize aandacht voor de volledige gym-community!

Als Gymfed (de Vlaamse vleugel van KBT) willen we onze partner Delhaize van harte feliciteren met deze prijs en danken hen voor het vertrouwen in de gymsport en in onze federatie!



Reacties op dit bericht

Om een reactie te plaatsen en reacties te bekijken moet je ingelogd zijn. Inloggen