Als federatie streven we ernaar om onze clubs zo goed mogelijk te ondersteunen in hun clubwerking, zo staat een persoonlijke en accurate communicatie met stip in onze agenda. Om jullie op een correcte manier te informeren en om de juiste info aan de juiste persoon te kunnen bezorgen, hebben we jullie hulp nodig!
In het ledenbeheer werd een plek voorzien waar je als club per discipline een contactpersoon/coördinator (disciplineverantwoordelijke) en hoofdtrainer kan toevoegen. Een belangrijke must in functie van onze (wedstrijd)communicatie. De “disciplineverantwoordelijke” ontvangt namelijk alle informatie omtrent wedstrijden waarvoor jij als club ingeschreven bent. Info over de ticketverkoop? Wedstrijdvolgordes online? Wij brengen jullie persoonlijk op de hoogte! Wist je trouwens dat ook alle ingeschreven sporters aan onze wedstrijden deze info ontvangen?
Ook de rol “hoofdtrainer” is een must voor elke club, deze persoon ontvangt nog gerichtere communicatie omtrent projecten en specifieke discipline-info.
Belangrijk: Zorg dat deze personen telkens op discipline-niveau juist staan en niet enkel op het niveau van de productgroep!
Via volgende handleiding kan je stap voor stap alle info terugvinden.
Super, daar zijn wij heel tevreden mee! Check met het nieuwe seizoen zeker nog even dat hier effectief de juiste personen vermeld worden. Zo ben jij als club alvast klaar voor een gymtastisch sportseizoen.
Om een reactie te plaatsen en reacties te bekijken moet je ingelogd zijn. Inloggen